Loopbaanheroriëntatie, arbeidsmobiliteit, outplacement
Het verwerven van een (nieuwe) functie op de arbeidsmarkt vereist inzicht in persoonlijke kwaliteiten, drijfveren, affiniteiten en doelen. Daarnaast dient men een reëel zicht te krijgen op belemmerende factoren en niet-effectief gedrag. Met behulp van de door ons ontwikkelde methodiek Carrière-marketing® worden doelen op de arbeidsmarkt binnen of buiten de eigen organisatie gerealiseerd.
Doelgroepen
- personen op zoek naar een andere werkkring
- personen die geen zicht hebben op hun persoonlijke kwaliteiten
- personen die geen zicht hebben op persoonlijke ambities, het gewenste beroep, de gewenste werkkring e.d.
Vorm
Maatwerk: Individueel traject Carrière-Marketing®, dat bestaat uit clusters van gesprekken met persoonlijke opdrachten. Download onze folder met gedetailleerde informatie over het Individueel traject Carrière-Marketing®.
Kosten
Op aanvraag.
Contactpersoon
drs. Joost Scheifes, communicatiekundige